DLA KLIENTÓW

Zwroty i reklamacje

Robimy wszystko, by Twoje marzenia o pięknych wnętrzach spełnić jak najszybciej i by końcowy efekt był dla Ciebie satysfakcjonujący. Nawet najlepszym zdarzają się jednak potknięcia…

Meble, które zamówiłeś, mają wady fabryczne? Nie martw się! Dołożymy wszelkich starań, by zmienić Twój świat na lepsze.

Nie jesteś zadowolony z procesu realizacji zakupu mebli w naszym sklepie? Poinformuj nas o tym. Twoje zdanie jest dla nas cenną informacją zwrotną. Chcemy być najlepsi! Opinie, którymi dzielą się z nami nasi Klienci, są dla nas zobowiązaniem do dalszej ciężkiej pracy i do dbania o to, by zakupy w naszym sklepie były jeszcze przyjemniejsze.
Przebieg reklamacji

Zakupione przeze mnie meble mają wady fabryczne.

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny.
  2. Nasi konsultanci z Działu Reklamacji niezwłocznie sprawdzą i zaakceptują Twój wniosek.
  3. Twoje zgłoszenie rozpatrzymy indywidualnie i z dbałością o Twoje interesy.
  4. W ciągu najbliższych 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach za pośrednictwem podanego w formularzu adresu e-mail.
  5. Wymienimy wadliwe elementy na nasz koszt lub wyślemy specjalistyczny serwis producenta, który dokona naprawy na miejscu.
 
  • UWAGA! Reklamacje składane są u producenta po podaniu PEŁNYCH danych dotyczących wadliwego produktu (w zależności od firmy: kod elementu z instrukcji, numer seryjny).
  • Wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego ponoszone są przez sklep TwojeMeble.pl.
  • Dział reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00
  • Masz pytania dotyczące reklamacji? Napisz na reklamacje@twojemeble.pl.
Zwroty

Chcę zwrócić zakupione meble.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.  Od dnia 1 stycznia 2021 r. prawo to dotyczy również umów zawartych od tego dnia przez klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o której mowa wyżej, nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Zaufało nam ponad 200 000 klientów
Zaczynaj zakupy mebli u nas i oszczędzaj czas kupujac meble on-line
99% Klientów nas poleca
To średnia z 9 500 opinii zadowolonych klientów
Doradzamy i inspirujemy
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu. Zacznij chat lub zadzwoń. zadzwoń.