Strona internetowa:
- Jak podzielona została oferta?
- Jak działa wyszukiwarka?
- Nie znalazłem mebla, którego szukam. Co teraz?
- Promocja, z której chciałem skorzystać jest już nieaktywna. Co teraz?
Realizacja zamówień:
- Jak mam kupić meble w sklepie Twojemeble.pl?
- Ile trwa realizacja zamówienia?
- Czy muszę zakładać konto na stronie, żeby kupić meble?
- Chce zamówić dużo mebli. Dostanę rabat?
- Złożyłem zamówienie, ale chcę domówić jeszcze jeden element. Muszę osobno płacić za dostawę, czy można połączyć te zamówienia?
- Czy cena łóżka jest już z materacem?
- Meble dostanę zmontowane, czy w samemu muszę je zmontować?
- Czy możecie zmontować zamówione meble?
Płatność:
- Jak mogę zapłacić za meble?
- Jak mogę kupić meble na raty?
- Czy mogę zapłacić zaliczkę, zamiast całości?
Transport:
- Ile kosztuje transport mebli?
- Jak wysyłacie meble? Czy dostawa obejmuje wniesienie mebli do mieszkania?
- Skąd będę wiedzieć, kiedy przyjedziecie z meblami?
- Mogę odebrać meble sam?
Reklamacje i zwroty:
- Dostarczone meble są uszkodzone. Co teraz?
- Ile będę czekać na załatwienie reklamacje?
- Czy mogę zwrócić meble?
Jak podzielona została oferta?
Naszą podstawową ofertę podzieliliśmy na pięć głównych kategorii, które ułatwić mają poszukiwanie idealnych produktów. Są to:
- Pokoje - podzieliliśmy naszą ofertę pod kątem urządzania poszczególnych pomieszczeń w domu. Teraz z łatwością znajdziesz meble do salonu, sypialni, czy jadalni. Skorzystaj z tej opcji, jeżeli wiesz, jaki pokój chcesz umeblować, ale nie jesteś jeszcze zdecydowany na żadną konkretną kolekcję,
- Typy mebli - podzieliliśmy naszą ofertę pod kątem typów mebli, którymi urządzić można dom. Teraz z łatwością znajdziesz wszystkie dostępne sofy, biurka, czy stoły. Skorzystaj z tej opcji, jeżeli wiesz, jaki mebel chcesz kupić, ale nie jesteś jeszcze zdecydowany na żadnego konkretnego producenta lub kolekcję,
- Producenci - podzieliliśmy naszą ofertę pod kątem producentów, z którymi współpracujemy. Teraz z łatwością znajdziesz markę, którą najbardziej lubisz i zobaczysz, jakie produkty z nią związane są dostępne w naszym sklepie. Skorzystaj z tej opcji, jeżeli wiesz, z oferty którego producenta chcesz skorzystać, ale nie jesteś jeszcze zdecydowany na żadną konkretną kolekcję,
Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce możesz z łatwością filtrować zwracane wyniki, tak, by dopasować je do swoich potrzeb. Możesz wyszukiwać po kategoriach produktów, konkretnym zakresie cen, producentach, kolekcjach i wymiarach mebla, a także uwzględnić takie parametry, jak promocje - dzięki temu kupisz meble taniej. Otrzymane wyniki możesz dodatkowo posortować uwzględniając ich popularność oraz ceny (malejąco lub rosnąco). Dzięki temu łatwiej znajdziesz meble dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości.
Nie znalazłem mebla, którego szukam. Co teraz?
Do zapytania, którego użyłeś, mogła wkraść się literówka. Spróbuj wpisać hasło jeszcze raz lub użyj innej frazy. Możesz również skorzystać z wyszukiwania po pomieszczeniu, które chcesz urządzić, rodzaju mebla lub marce, która Cię interesuje. Prosty i intuicyjny podział na poszczególne sekcje pozwoli Ci z łatwością przeglądać dostępne produkty. Jeżeli nadal nie znalazłeś tego, czego szukasz, skontaktuj się z naszym konsultantem, który z chęcią udzielą Ci wszystkich informacji i pomogą dokonać najlepszego wyboru. W ofercie Twojemeble.pl znajdziesz ponad 15 000 innych produktów, które mogą Cię zainteresować. Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Promocja, z której chciałem skorzystać jest już nieaktywna. Co teraz?
Promocje dostępne w naszym sklepie są ograniczone czasowo. Zachęcamy do zaglądania na stronę główną lub do działu
Promocje, gdzie znajdziesz inne atrakcyjne zniżki, dzięki którym tanio umeblujesz dom lub mieszkanie. Możesz również skontaktować się z Infolinią. Nasi konsultanci udzielą Ci informacji o aktualnych promocjach lub przygotują dla Ciebie spersonalizowaną ofertę.
Jak mam kupić meble w sklepie Twojemeble.pl?
Możesz złożyć zamówienie dodając produkty do wirtualnego koszyka i uzupełniając formularz zamówienia. Możesz również do nas zadzwonić, wysłać maila lub poprosić o kontakt – wtedy pomożemy Ci złożyć zamówienie lub zrobimy to za Ciebie.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas potrzebny do realizacji zależy od producenta mebli, które wybrałeś. Jeśli chcesz sprawdzić jak długo będziesz czekać na realizację zamówienia, zwróć uwagę na “Status produktu” zamieszczony przy każdym meblu – informujemy tam o czasie potrzebnym do realizacji zamówienia. Meble, które posiadamy w swojej ofercie, tworzone są z należytą starannością i dbałością o jakość wykonania. Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się kilka czynników: czas potrzebny na wyprodukowanie mebli przez producenta, czas dostawy na nasz magazyn centralny oraz czas dostawy do Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, żeby jak najszybciej dostarczyć Ci zamówione meble.
Czy muszę zakładać konto na stronie, żeby kupić meble?
Nie musisz zakładać konta ani logować się, aby robić zakupy w naszym sklepie. Po prostu dodaj meble do koszyka i podejdź do wirtualnej kasy, albo złóż zamówienie telefonicznie lub mailowo.
Chce zamówić dużo mebli. Dostanę rabat?
Zastanawiasz się, czy czeka na Ciebie jakaś promocja? A może chciałbyś zapytać o dodatkowy rabat? Zadzwoń do nas, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.
Złożyłem zamówienie, ale chcę domówić jeszcze jeden element. Czy muszę osobno płacić za dostawę, czy można połączyć te zamówienia?
Jeśli chcesz dokupić dodatkowy element, zgłoś się do nas – dołączymy go do Twojego zamówienia i nie będziesz musiał płacić za dodatkowy transport.
Czy cena łóżka jest już z materacem?
Cena łóżka obejmuje jedynie ramę. Wszystkie łóżka sprzedawane są bez materaca i stelaża.
Meble dostanę zmontowane, czy w samemu muszę je zmontować?
Forma, w jakiej meble są dostarczane, zależy od producenta. W opisie każdego mebla znajdziesz informację, czy meble zostaną dostarczone w całości, czy w płaskich paczkach. Producenci tacy jak np. Meble Krysiak dostarczają meble zmontowane (z wyjątkiem szaf, łóżek i stołów). Pozostali producenci w większości przypadków oferują meble do montażu. Meble tapicerowane dostarczane są zwykle w dwóch częściach.
Czy możecie zmontować zamówione meble?
Niestety, nie oferujemy montażu mebli.
Jak mogę zapłacić za meble?
Za zamówione meble możesz zapłacić na kilka sposobów.
- Przelewem - w banku, na poczcie, za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Po złożeniu zamówienia otrzymasz numer konta, na które należy wpłacić pieniądze. Bardzo ważne jest, żebyś podał w tytule przelewu identyfikator płatności.
- Kartą płatniczą - najwygodniejsza forma płatności. Sprawdź, czy Twoją kartą można dokonywać transakcji w Internecie (nie wszystkimi kartami można dokonywać takich płatności). Informacje o Twojej wpłacie otrzymujemy od razu po jej dokonaniu, więc w istotny sposób skraca to czas realizacji zamówienia.
- W ratach - zakup mebli możesz rozbić nawet na 33 nieoprocentowane raty lub wybrać dla siebie dogodną liczbę rat z korzystnym oprocentowaniem. Skontaktuj się z naszym konsultantem, by uzyskać szczegółowe informacje.
- Za pomocą szybkich płatności PayU - szybko, wygodnie i bezpiecznie. Zamówienie zostaje opłacone najczęściej w ciągu kilku minut po jego złożeniu. Jedyne, co musisz zrobić, to zalogować się na stronie banku i wpisać kod potwierdzający przelew (reszta, łącznie z wylogowaniem, odbywa się automatycznie).
- Za zamówienia o wartości nie przekraczającej 1000 zł możesz zapłacić przy odbiorze.
Jak mogę kupić meble na raty?
Podczas składania zamówienia wybierz formę płatności – "Raty". Zostaniesz przekierowany do wniosku kredytowego on-line. Uzupełnij go. Konsultant z banku skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu weryfikacji wniosku kredytowego. Na decyzję kredytową oczekuj do 2 dni. Jeśli bank przyzna Ci kredyt na zakupy, musisz tylko zrobić przelew 1 zł żeby potwierdzić umowę lub kurier odwiedzi Cię z umową - przeczytaj i podpisz ją.
Czy mogę zapłacić zaliczkę zamiast całości?
Zamawiając meble w naszym sklepie nie musisz wpłacać całości należności od razu. Wystarczy, że wpłacisz zaliczkę w wysokości 30% wartości zamówienia. Resztę kwoty dopłacisz przelewem przed transportem lub kierowcy przy odbiorze mebli (opcja dopłaty gotówką jest płatna dodatkowo 30 zł za pobranie gotówki). Nie możesz skorzystać z tej opcji, jeżeli odbierasz meble w naszym punkcie odbioru osobistego przy ul. Jedynaka 15 w Wieliczce.
Ile kosztuje transport mebli?
Wszystkie szczegóły na temat cen i warunków dostawy zamówień w naszym sklepie znajdziesz na stronie
Dostawa
Skąd będę wiedzieć, kiedy przyjedziecie z meblami?
Dostarczamy meble od poniedziałku do piątku. Poinformujemy Cię co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą – zadzwonimy lub napiszemy do Ciebie. Nie wyślemy mebli, dopóki nie dasz nam informacji, że jesteś gotów przyjąć dostawę w danym dniu.
Mogę odebrać meble osobiście?
Jeśli chcesz zaoszczędzić, możesz odebrać meble osobiście – wtedy nie płacisz za transport. Odbierz meble w naszym magazynie w Wieliczce, przy ul. Jedynaka 15. Meble możesz odbierać od poniedziałku do piątku.
Dostarczone meble są uszkodzone. Co teraz?
Jeśli dostarczymy Ci meble a Ty, np. przy składaniu, zauważysz, że są uszkodzone, jak najszybciej skontaktuj się z naszą infolinią w celu wymiany zepsutego elementu na nowy. Dział reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia podejmie kroki w celu jego realizacji. Jeżeli kupiłeś meble do montażu i któryś z elementów jest uszkodzony, wymienimy ten element. Jeżeli kupiłeś meble fabrycznie zmontowane, ich naprawą zajmie się specjalistyczny serwis wysłany przez producenta mebli. Wszystkie meble objęte są 24 -miesięczną gwarancją.
Ile będę czekać na załatwienie reklamacje?
W terminie 14 dni od Twojego zgłoszenia dostaniesz informację, czy reklamacja została uznana. Dokładamy wszelkich starań, aby reklamacje byłe rozpatrywane jak najszybciej. Zwykle usuwanie usterki lub wysyłanie elementu wolnego od wad ma miejsce w terminie od 2 do 5 tygodni od daty zgłoszenia uszkodzenia.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Od dnia 1 stycznia 2021 r. prawo to dotyczy również umów zawartych od tego dnia przez klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o której mowa, wyżej nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.