Zgłoś reklamację

W celu złożenia reklamacji, wypełnij formularz.

O decyzji w sprawie Twojej reklamacji, poinformujemy Cię najpóźniej 14 dni od zaakceptowania zgłoszenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nowe elementy mebla zostaną do Ciebie dostarczone kurierem lub mebel zostanie naprawiony na miejscu przez autoryzowany serwis producenta.

Jeżeli masz pytania, nasi konsultanci służą pomocą pod numerami infolinii: 12 399 40 00 oraz 533 355 377.

* - wymagane pola

Napisz dokładnie, jaki produkt reklamujesz. Jeżeli to możliwe, podaj numer reklamowanego elementu, który znajdziesz w instrukcji montażu (jeżeli była dołączona do mebla). Opisz wady/uszkodzenia. Dokładne opisanie problemu pozwoli nam na szybsze rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli posiadasz zdjęcia reklamowanego elementu, wyślij je e-mailem na adres reklamacje@twojemeble.pl podając w temacie numer zamówienia.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Omega Meble sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia i rozliczenia Twojej reklamacji. Twoje dane mogą być również przetwarzane w celu obrony i dochodzenia ewentualnych roszczeń Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora, w tym o przysługujących Ci prawach znajdziesz w Polityce prywatności





Zaufało nam ponad 200 000 klientów
Zaczynaj zakupy mebli u nas i oszczędzaj czas kupujac meble on-line
99% Klientów nas poleca
To średnia z 9 500 opinii zadowolonych klientów
Doradzamy i inspirujemy
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu. Zacznij chat lub zadzwoń. zadzwoń.