Zgłoś reklamację

W celu złożenia reklamacji, wypełnij formularz. Napisz dokładnie, jaki produkt reklamujesz. Jeżeli to możliwe, podaj numer reklamowanego elementu, który znajdziesz w instrukcji montażu (jeżeli była dołączona do mebla). Dokładne opisanie problemu pozwoli nam na szybsze rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli posiadasz zdjęcia reklamowanego elementu, wyślij je e-mailem na adres reklamacje@twojemeble.pl podając w temacie numer zamówienia.

O decyzji w sprawie Twojej reklamacji, poinformujemy Cię najpóźniej 14 dni od zaakceptowania zgłoszenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nowe elementy mebla zostaną do Ciebie dostarczone kurierem lub mebel zostanie naprawiony na miejscu przez autoryzowany serwis producenta.

Jeżeli masz pytania, nasi konsultanci służą pomocą pod numerami infolinii: 12 399 40 00 oraz 533 355 377.

* - wymagane pola





Działamy od 2003 roku

Sklep internetowy zakładaliśmy w 2003 roku. Dzisiaj jesteśmy największym meblowym sklepem online.

99% Klientów nas poleca

99% naszych Klientów pozytywnie ocenia zakupy zrobione w naszym sklepie

Doradzamy i inspirujemy

Jesteśmy do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu. Zacznij chat lub zadzwoń. zadzwoń.